EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2015-05-12
17:55:14

Morseprov CHECK!

Idag klarade jag Morseprovet!  Glad Elinor!  klarade det dessutom men god marginal! Om jag kom ihåg rätt vad jag skrivit när vi fick se facit efter att vi lämnat in provet så hade jag 16/18 :-) känns förbenat bra!
 
Igår (eller i helgen) kom dessutom en ny båt till Lindholmspiren. Svansade runt och titta på den men den hade inget namn och ingen AIS igång så helt okänd. Smått irriterande att inte veta vilken båt det var.  Dock tog det vara någon timme från det att bilden hamnade på Instagram tll att jag fick veta vad det var för båt. Tydligen en gammal KBV-båt  ex. 005  för att vara exakt enligt uppgifter jag fick. 
 
 
 
Denna vecka är kort, bara tre dagar. Dock har det klämts in mycket info redan nu dag 2 så har en del att renskriva, fullt ös! :-)

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: