EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2015-03-26
10:31:00

Thåström 25 mars i Göteborg

En alldeles fantastisk kväll igår!   Thåströms spelning var så sjuuukt bra!  



Många favoritlåtar spelades och vi hade också äran att få höra några Imperiet-låtar, turen på min sida att det var Österns Röda Ros och Kriget Med Mig Själv
 
Många låtar från det nya albumet också och jag gillar de flesta faktiskt. Från tidigare album kom Främling Överallt, Jeffrey Lee Pierce, St Ana Katedral, Brev till 10:e Våningen, Kort Biografi Med Ett Litet Testamente, Kärlek Är För Dom

 
Jag är så underbart glad att jag fått se denna fantastiska man igen! Hoppas det inte dröjer allt för länge tills nästa gång. Dessutom hade jag och AC väldigt roligt och kvällen blev lång, massa tjöt och massa öl och så Thåström på det, ja det kunde inte ha blivit en bättre 25:e mars detta år!


Människan man inte känner men som betyder väldigt mycket! 
 
peace out
Kommentar:
2015-03-26 @ 16:44:47
#1: Anonym

Verkar som att gillar man fartyg så älskar man också Thåström, jag såg honom i Norrköping för 2v sedan😄 sjukt bra!! hälsningar Pernilla

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: