EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2015-06-17
22:11:53

Ombord och trivsamt

Nu har jag varit ombord i en och en halv vecka.  Trivs väldigt bra här på Peter Pan!  Matros Pelle har lärt mig allt nu första veckan innan det var dags för semester för hans del. Jag går nattvakten nu första två veckorna så det är lastning och lossning i Trelleborg samt brandrundor, mina tider är 16.30-04.00 så mitt dygn är helt omvänt. Men allt är väldigt kul! 
 
 
 
Bogserbåt i Rostock 
 
Lite trafik att hålla koll på 
 
Som jag sa, allt är skoj och massa nytt att lära sig! Aning träningsvärk efter allt släpande med trailerbockar och gå i alla trappor men gott med gratis motion. Får se när det blir uppdatering nästa gång här, möjligtvis när jag går dagvakt för då jobbar jag inte när vi är på svenska sidan som det är nu.
 
Peace out
Kommentar:
2015-06-21 @ 17:47:47
#1: 1

Är det som du har tänkt dig? Är du nöjd?

Svar: Ja jag är väldigt nöjd! :-) det är kul!
EllenElinor

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: