EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2015-02-17
21:02:30

Patria och Helge

Hade tur och fick fönsterplats på sjöfartsjuridiken idag. Detta inebar att jag fick se Helge och Patria passera på ävlen. Även 'Juttans' ankomst tittade jag på. Eftersom det inte blev några bilder från dagen så blir det två bilder på de två gröna damerna från ett tidigare tillfällen.

Patria


Helge
 
En tung dag i skolan idag och det mest på grund av att det var så lång dag. 8-18. Avslutade dock dagen med ECDIS-labb som var väldigt rolig och lärorik så de 3 timmarna gick snabbt. Många moment att avklara i min kalender denna vecka men på lördag belönas jag med en tur till Karlstad och en titt på bogserbåten Karl. Det är några stycken som ska dit och det ska bli skoj att träffa lite nytt folk och vidga vyerna, har aldrig varit i Karlstad. Ser fram mot lördag! Fram till dess är det fullt ös:-)

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: