EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2014-03-04
20:28:06

Selfie med Eleonora Maersk

Efter dagens arbete for jag ut till Tångudden för att hälsa på Eleonora Maersk, en viktig detalj i mitt liv. Det blev en snabbvisit då jag var tvungen att ta mig tillbaka till stan igen sanbbt och bege mig till Amelie för födelsedagsfika. Om ca 85 dagar är hon här igen och då hoppas jag på strålande solsken! Förhoppningsvis är det ljust så tidigt på morgonen så jag kan kolla när hon anländer :-)  det ser jag fram mot!

Elinor och Eleonora Maersk i en blurrig selfie


Finaste tösen i hela E-serien! Snyggaste namnet och ja, hon är helt enkelt bara den bästa! 

Låg några stora tankers intill också. Från vänster: Overseas Portland (MH) 250x44 meter, Minerva Zen (MH) 183x32 meter, Sloman Thetis (GR) 170x28 meter. 

Zoomning på Minerva Zen och Sloman Thetis. Dock ser man ju bara fören på Minerva Zen :-P blurrig bild 

Zooming på Overseas Portland. Väldigt stor! Hade så gärna velat se när de kommer och lägger till eller åker iväg men det är så svårt att tajma, står ju inte avgångstider på MarineTraffic :-( 




peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: