EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2014-03-17
14:33:00

S158 Saron

Jag och Hanna tog oss en promenad i det fina vädret idag, jag åker hem i eftermiddag så passar på att njuta till max. När vi kommer ner till fiskekajen så ligger S158 Saron där och lossar sin fångst. Jag hoppar och studsar av lycka, ännu en av alla båtar jag vet vilka de är men som jag inte sett i verkligheten annat än på håll i detta fallet. Hanna frågar mig om jag vill gå ombord och det är väl klart jag vill men funderade på att det får man nog inte... Då frågar vi tyckte Hanna och gick fram till han som stog på kajen. Visst fick vi komma ombord :-D Jag blev ju hög på lycka! jösses vad glad jag blev! mycket fin båt och så tjötade vi lite med den ena av fiskarna, mycket trevligt. Nu kommer jag överleva en stund i stan igen efter denna vistelse. Längtan efter att arbeta på sjön blir ännu starkare när sådana här grejer inträffar :-) Gladaste Elinor i världen är jag just nu! :-D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: