EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2014-03-17
11:43:47

Den bästa platsen

Smögen är som tidigare nämnts den bästa plats jag vet. Trivs alldeles för bra här. I år är det 10 år sedan jag kom hit första gången, alltså 10 år sedan jag tog mitt första dykcertifikat också, tiden går. Jag har tillbringat min helg här på bästa Smögen och också tagit ett kliv i rätt riktning för att uppfylla min dröm om att arbeta på sjön. Mycket trevlig pratstund och jag ser fram mot sommaren!



Soten, en mycket fin dam :-)


LL 667 Asta, en fin gammal träfiskebåt :-)


Blick ut mot Hållö från Klevens bästa trädäck :-)



Lagom mycket folk på bryggan den här tiden på året :-)

Fler bilder från världens bästa plats kommer när jag är hemma i Göteborg igen. Vill inte hem. Tur det inte är allt för lång tid innan jag kommer hit igen :-)

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: