EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2014-06-08
20:01:19

Fiskebåtar i Kungshamn

Innan hemgång från denna Smögen-vistelse som varat från tisdag till söndag så skulle vi till Kungshamn för att lämna tillbaka de stora karen som det varit is i under helgens stora event. Det behövdes bara två att bära så jag smet iväg och tog bilder på fiskebåtarna :-)


LL1149 Herring och LL677 Ocean på sina platser i Kungshamn. Så fina så!



LL1248 Saibon. Räktrålare också hemmahörande Kungshamn som jag tycker är mycket tjusig. Skulle kanske behövas lite målning, ser lite trött ut. Jag hade lätt anmält mig som frivillig målare, hade varit kul att pyssla med, hon hade blivit förbenat grann ;-)
 
Bara 2 veckor kvar till jag flyttar till Smögen på heltid i två månader. Längtar! Tänk vad många fiskebåtar jag kan ta bild på :-D

peace out
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: