EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2014-07-14
23:50:35

Stena Atlantica utgående Brofjorden

Dagarna i Lysekil har varit förträffligt trevliga. Tyvärr blev det ingen UV-safari denna helg då det inte var några bokade. Sälsafarin vad dock full både söndag och idag måndag. Jag har även denna helg fått titta på den granna tjocka damen Svitzer Gaia som fortfarande är i Lysekil och sen fick jag se Bob också.



På väg tillbaka till Smögen idag fick jag, som jag funderat och hoppats på, se när Stena Atlantica lämnade råoljekajen i Brofjorden. Gissa vem som var lycklig då :-D  Bogserbåten Boss hjälpte till att styra i aktern :-)






:-D
 



Tärnbris som tillhör Tärntank från Donsö låg ankrad och glassade gott i solen. Som synes varade inte solbadandet allt för länge då regnet strax började falla.


Elinor är glad i hela kroppen :-D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: