EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2014-01-06
17:53:31

Tentaplugg påbörjat

Idag har jag börjat plugga inför de två omtentorna jag har nästa vecka. På måndagen är det nautiska instrument och meteorologi och på tisdagen är det säkerhetsdelen på ROC. Känns bra att friska upp minnet lite. Efter en helg med mycket jobb så känns det bra att återgå till att studera lite, regnvädret är väl ändå perfekt när man ändå bara ska sitta inne, ingen frestelse att bege sig ut. 

I morgon ska jag hälsa på Amelie och vi ska plugga lite tillsammans och prata om allt nödvändigt som det behövs pratas om samt pussa på Ville von bus. Det har gått några veckor sedan jag träffade dem nu med tankte på julledighet osv. så det är verkligen behövligt! Måste reda ut mitt liv lite och få rätsida på saker och ting. 


Måndagkvällen tillbringas med ROC-material och senare fyller jag upp badkaret för en välbehövlig dejt, det är jag lätt värd!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: