EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2014-01-03
08:53:35

Nyår 2013 till 2014

Min övergång till år 2014 blev mycket bra. Firades med min kära vän Robin. Han bakade pizza medan jag spelade tv-spel och efter käket spelade vi lite mer. Tiden gick fort så slutade med att vi fick springa mot Redbergsplatsen (från Ö.sjukhuset) eftersom det inte gick några vagnar eller bussar. Hittade ett annat berg än det vi tänkt eftersom tiden sprang iväg ännu mer och inte i den takt jag sprang... mycket fint att se raketerna över stan! Fick första klunken skumpa som en kallsup eftersom det skummade rakt upp i näsan på mig och jag dessutom hade andan i halsen efter språngmarschen uppför alla trappor. Efter raketerna blev det en liten stund på en hemmafest hos en gammal kollegas syster men de skulle på krogen så då gick jag och Robin till utkiken, dit vi tänkt gå från början men inte han till tolvslaget. Så satt vi där och tog några öl, blickade ut över staden och tjötade om livet. Mycket trevlig kväll!

Bilderna är lite suddiga men det är väl inte så konstigt. Tycker de får delas i alla fall för det är så glada bilder!


Mycket smaskig pizza, stark så innåt helvete så både jag och Robin satt och svettades haha, men supergod, stark mat är gott!


Lilla jag

Robin skålar
Helt inne i spelet, väldigt spännande spel och jag är kass på att styra människan så koncentrationen är hög ;-)



Skumpa och cigarr i högsta hugg, här hade jag hämtat andan och kunde avnjuta de två i godan ro :-D glad tjej!
Och lika glad är Robin


Blick ut över vackra Göteborg från utkiken.

Gott nytt år alla! 

peace out



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: