EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2014-01-27
18:57:06

Förväntan inför motorlabbet och varva diesel

I morgon tisdag ser jag fram mot väldigt mycket! Jag har en enda lektion i skolan och den är cirka 2 timmar lång och ska tillbringas i maskinlabbet. ÄNTLIGEN ska jag få förstå hur en motor fungerar! som jag längtat, jag känner att jag har noll koll på föreläsningarna när han pratar turbo, vevaxlar och cylindrar hit och dit. Har kollat igenom powerpoints från lektionerna så har lite hum om vad han pratat om men vad sjutton är en tecknad bild i jämförelse med en riktig motor liksom. Ser mycket fram mot detta!



Sen hur jag ska hinna med att kolla och peta på allt på bara två timmar kan ju bli spännande. Vet inte ens hur det ser ut där i labbet, har så höga förväntningar att jag äntligten ska förstå allt så risken finns kanske att jag blir besviken. Det återstår att se...



Bröderna Knäck har i alla fall lärt mig att man aldrig ska varva diesel!  Lyssna och njut!

 
 
 
peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: