EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-11-21
19:16:00

Ny frilla testad

Jag har ju blivit lite smått förälskad i frisyrer i stil med 50-talet. Sitter och slukar video efter video ipå Youtube med tutorials för olika frillor. Självklart ska alla testas! Ibland går det bra och ibland mindre bra. Idag fick det bli denna, känner att jag lyckades bra! Lite stökigt när håret är nytvättat dock så får öva mer om någon dag när det gottat till sig lite ;-) men håret börjar få en någolunda bra längd för att pyssla med frisyrer i alla fall och det är bra!

Stirrig blick, bländad av blixten hehe
 

Den ena av Thåström-tavlorna min syster målat till mig, älskar dem. Den andra är ju bakom mitt huvud så den får du inte se



I kväll har jag bjudit in mig själv till Lisa och Daniel för att laga middag. Torsdagspizza ska det bli. Gott!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: