EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-11-08
11:34:09

Lite nere men provade IQ-test

Känner mig lite låg, som vanligt vet jag ju vad det beror på och det är så jag irriterande att det ska vara på det här viset, vet inte om det är mig det är fel på och att det är jag som inte förstår hur andra tänker eller om det är andra som inte förstår hur jag tänker. På kvällen igår var allt kasst, spelade ingen roll vad jag gjorde, det bara kändes dåligt allt. Tog sovmorgon i morse och gick upp vid halv tio, kokade kaffe och kollade på tv, funderar på hur jag ska lägga upp dagens plugg på bästa sett så jag lär mig så mycket som möjligt. Känns i alla fall bara kasst nu men det kanske löser sig.

Journalisten Linda Leopold var hos Efter Tio med Malou och pratade om sin bok. Hon är med i Mensa och har ett IQ på 135, medel ligger på 100, man måste ha över 131 för att få komma med i Mensa. Blev intresserad och gjorde Mensas testprov de har på hemsidan... jodå... men nära skjuter ingen hare :-)  nöjd blev jag i alla fall.

Einstein en riktig cooling, lite av en idol faktiskt, han hade ett IQ på 165, smartskaft!  

peace out 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: