EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-11-07
15:55:00

Båtspaning

Jo man får ju muntra upp sig med lite båtspaning på lunch och på raster när skolan ligger på en så bra plats för just den detaljen.

Såg att Stena Conqueror startat lite utrustning så misstänker att hon kanske ska lämna Damen snart, vill så gärna se det men eftersom jag inte vet när så kommer jag säkert missa det :-( jaja, blir säkert fler chanser. Idag såg jag att fraktbåten Patria skulle passera så jag passade på att gå ut (fick springa sista biten på piren för att hinna fota). Perfekt med promenix, frisk luft och båtar :-D


Juttan och Patria, ser ut som att Patria har lite nedförsbacke...

Från vänster ser vi Stella Virgo, Stena Conqueror, Patria och även lite av Stena Carisma
 
Fina gröna Patria påväg mot Kristinehamn
fa
Peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: