EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-05-19
21:04:10

Mycket jobb men trevliga kvällar

 
 
Tre dagar i rad med 12-timmars jobbpass... det tar på krafterna, speciellt när man sover endast fyra timmar på nätterna. På fredagen var Robin här och vi grillade och drack öl till sent och sedan på lördagen var jag hos Amelie och umgicks till ESC, Louisa kom också för de skulle dyka söndag. Blev massa tjöt och sent. Kul att umgås med massa fina folk men jag hade så här i efterhand velat ha mer sömn.  Nu är jag så trött så jag får nog krypa i säng och läsa rubrikerna i morgon angående VM.finalen. Kollat lite på Mästarnas Mästare också och mycket glad att Magdalena vann! :D



Mycket trevlig kväll på min uteplats :D

På tisdag BARCELONA!!!!!!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: