EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-05-02
09:34:02

Hemma i Göteborg

Ja,  jag är tillbaka i Göteborg igen. Jag hade en fantastisk vistelse hemhemma. Kom tillbaka i söndagskväll men fick en sån elak huvudvärk på måndagen så efter att ha jobbat hela dagen gick jag och la mig när jag kom hem halv sex. Hade en tidig tisdag och huvudvärken höll i sig trots knaprande av Panodil och Ipren. Jobb fram till 11 på tisdagen och då gick jag till tatuerarPeter och bokade tid för slutspurten på tatueringen.   Igår onsdag var jag ledig och pysslade här hemma med uteplatsen, planterade om lite och sedan vårstädade hela lägenheten.  Tillbringade sedan hela kvällen med Amelie, Carl och Ville

Idag torsdag är jag också ledig och ska försöka göra något vettigt. Tänkte att jag skulle försöka premiärspringa lite i det fina vädret. Igår premiärcyklade jag. 

Jag känner mig lite dimmig i huvudet. Inne i en liten tänkarperiod igen.. Kan hända att det blir glest med inlägg några dagar till, vi får se, kan ju svänga snabbt.

peace out


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: