EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-05-02
19:37:00

Årets sill och premiärlöp

Fyllde min lediga dag med en tripp till Hornbach och lite köp av akvarietillbehör, fick bli två växter också, kul att förnya lite, har ju sett likadant ut i mer än ett år. 





Blev sill och potatis till lunch. Hittade Abbas 'årets sill' MYCKET GOD!!!!  Letar efter Klädesholmens också men får nöja mig med förra årets 'årets sill' i stället. Den kommer väl i butik snart misstänker jag. 




Var ut på årets första löprunda också. Hittade en app som jag testade för att se hur snabbt och långt jag sprang. Kan tillägga att jag inte sprang hela tiden utan det blev några promenadsteg ibland. körde några spurter också, därav att hastigheten ser ut som den gör.  Får köra lite varierande så här i början känner jag så man kommer igång... fötterna kändes som bly och benen stumma så får ligga i lite nu och komma igång!



peace out
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: