EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-03-18
17:38:45

Helt vanlig måndag

Idag har varit en helt vanlig dag på jobbet. Inga konstigheter alls. Har lite spår av Smögen kvar i mig och är lite ur balans men mer stabil än jag brukar vara... Det kändes som att det var lite att göra på jobbet och jag kände mig lite rastlös trots att jag var igång nästan hela tiden. Kanske det att jag inte behövde stressa något för att få klart. Allt bara flöt på.  I morgon gäller samma sak. Jag ska vara i packen för jag bytte bort tågåket för Emelie ville vara ledig. Vi bytte då så hon tar min pack på skärtorsdagen så jag får sluta tidigt. Det innebär att jag kan åka till Smögen lite tidigare den dagen. JIPPIII :D   


Tror denna vecka kommer bli bra. Ledig onsdag och torsdag sedan har jag inte tidiga mornar förrän nästa vecka, känns bra! 

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: