EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-03-21
19:10:00

Eleonora är på väg!

Fröken Eleonora befinner sig på europeiskt vatten igen. Hon är alltså att vänta här i Göteborg snart, jag misstänker om två veckor. Först Rotterdam, Bremerhaven, Gdansk och Århus.Denna gång ska jag inte missa henne!    




Nedan ser man positionen för fröken Eleonora.  Många båtar befinner sig i Engelska kanalen.  MarineTraffic är ju en guldgruva för lilla mig som älskar fartyg. Han min egna flotta där också så jag lättare kan följa de båtar jag är mest intresserad av. Följer 30 stycken för tillfället. 

peace out
Kommentar:
2013-03-22 @ 12:17:01
#1: 1

Nog för att man kan nörda ner sig i ett intresse, men 30 stycken? Har du någon tid över till annat alls? :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: