EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-01-03
22:10:37

Snart dax!

Ja, i morgon jobbar jag sista arbetsdagen på hela 18 dagar! :D  På måndag bär det av mot varmare väder. Nu börjar det kännas på riktigt! :D ska bli väldigt skönt att bara släppa allt och glömma bort en del och unna sig massor med bra dykning. Det ser jag fram mot!


Bilden är kanske inte den bästa men där den fina röda stjärnan är det är dit vi ska jag och Amelie :D Playa del Carmen


Jag har ju aldrig flugit så här långt så det ska bli en spännande upplevelse det också. Vi flyger Göteborg - Amsterdam - Atlanta - Cancun.  På hemvägen mellanlandar vi dock endast i Paris.  Tänka sig vad många länder jag får sätta mina fötter i :D

Jag ska knäppa massor med bilder :D Både ovan vattenytan och under :D 

peace out


Kommentarer:
2013-01-07 @ 21:25:32
#1: Syster Frida

åh, gå inte vilse på Amsterdam bara den är stor.:):) och åhhhhhh PAris:D:D:D vad roligt::))

Svar: Haha det gick så bra i Amsterdam :) dock är Paris flygplats superstor och det tog superlång tid... berättar mer när jag ringer :) sen var det ju snö där också ;)
EllenElinor

2013-01-12 @ 14:29:05
#2: 1

Gå inte och bli kidnappad eller rånmördad bara.

2013-01-12 @ 14:30:06
#3: 1

Och var riktigt försiktig om du ska ta dig utanför del Carmen.

Svar: :-) ingen kidnappning och inte rånmördad, hemma välbevarad .-)
EllenElinor

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: