EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-02-16
16:26:38

Upptäcksfärd i skogen

Ville och Jag tog en promenad i skogen idag och upptäckte nya stigar. Glömde ta med kameran men han var så  glad och sprang runt och nosade på allt. Hittade massor med stigar och vi var ute i 1,5 timme. Det fanns jättemycket och det var mysigt att strosa runt. Tränade även lite inkallning och lydnad, han är en okoncentrerad herre den här Ville.

Som synes nedan blev Ville trött efter promenaden :D




Fick hjälp av Calle över telefonen att fixa så jag skulle kunna se Mighty Ships, min dator är pinsamt långsam... kanske dags att införskaffa en ny ändå... får fundera på saken. kollade på avsnittet med Emma Maersk, väldigt intressant!  Idag har jag börjat titta på avsnittet om Oasis Of The Seas, världens största lyxkryssare (som jag även fick se i Mexico i verkligheten). Har några program kvar att plöja igenom. 

Åkte mot gymmet också men väl framme upptäcker jag att jag glömt kortet hemma så det var bara att åka hem igen och då blev jag tjurig så jag åkte inte tillbaka, spar det till morgondagen istället. Kör några squats i vardagsrummet :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: