EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2013-02-10
21:24:50

Tittar tillbaka

En dag med jobb och trötta ögon. Jobbade i på i sanbbast möjliga tempo idag utan tog det lugnt. Efter jobbet drog jag till gymmet för att mörda benen. Med tanke på den uteblivna träningen senaste tiden så kommer jag granterat ha träningsvärk i morgon! Kul!   men jag har fått ihop tre gånger denna vecka så målet för vecka är uppnått. Bra Elinor!  Tänker satsa på tre gånger nästa vecka också men ta det lugnt så jag kommer in i det igen. Så gött!


Ser fram mot svenska dyksäsongen nu. Självklart var dykningen i Mexico kanon men jag gillar ju dykningen här supermycket! Längtar! :D


Eagle Ray är så vackra! :D   det ser så gott ut att sväva fram! :D 


I morgon väntar jobb 5.30-13.45, hoppas på att problem uteblir. Ska ändå bli kul att åka lite tåg, komma ut lite. Sen funderar jag på gymmet efteråt och köra överkropp eftersom jag då antagligen har ont i benen :D


peace out
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: