EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-10-15
20:01:00

Väntande tågåk :-( arg!

Efter en 12 timmars jobbdag så drog jag till gymmet för att köra slut på mig själv. Behövde ventilera ut lite irritation. Jag blev lite irriterad eller kanske lite arg till och med runt tretiden då vi fick schemat för vecka 44... JAG SKA ÅKA TÅG!!!!!   arg blev jag, känner att jag absout inte vill det! Trodde det var slut med det för min del på ett bra tag men tänka sig så fel jag hade. Det handlar bara om ett enda pass och det är på tisdagen 7.30-16.45... dessutom är det så pass många timmar att jag inte kan byra bort dem heller.  Ska jag se positivt på saken så har jag ju ändå två veckor på mig att förbereda mig och vänja mig vid tanken. 

Gymmet gick bra i alla fall. Körde ett måttligt pass, försökte döda benen i benböj med 25 kg på stången och till min förvåning kände jag att jag kanske får lägga på lite till för att döda dem. Har kört med 25 kg några gånger nu och det verkar som att jag kan öka ett par kilo nu :D kul med resultat.  Körde resten av passet överkropp och där börjar en möjlig förändring skymta. som det är nu kör jag 15 reps x3 med hantlar på biceps (5kg), triceps (4kg) och axlar (4kg) med utfall mellan repetitionerna. Övredelen av ryggen kör jag i maskin och sen mage rygg med egen kroppstyngd. Nästa pass som jag tippar på blir på onsdag och då ska jag minsann döda benen! 
 
I morgon anländer Maersk Eleonora till Göteborg och eftersom jag slutar mitt på dagen så ska jag bege mig och kolla  på henne. Hon har varit i Kina en sväng och äntligen ska jag få hälsa på henne igen :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: