EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-10-21
19:43:40

Jobbhelg

Hela helgen har gått åt till jobb. Det har varit skoj och jag har hunnit med mycket, gått runt och små pysslat lite :D

Nu är det bara fyra dagar kvar tills jag åker till Smögen igen! Längtar så mycket! :D


Veckan som väntar har tre träningspass som väntar eftersom oktober inte är slut än. Tänker att de blir på Måndag, Tisdag och Torsdag. Tror jag åker upp på torsdag till bästa Smögen men det kan bli tidigt på fredag också, det har jag inte tagit något beslut om än :D  
Jobba varje dag men endast halva dagar så det känns väldigt lugnt :D börjar kl 11 måndag och tisdag, ska bli skönt att få sovmorgon. Ta långfrulle framför nyhetsmorogn är mysigt :D

Ikväll tror jag det inte blir så sent, är trött trots massa sömn både igår natt och natten till idag, konstigt!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: