EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-05-06
21:54:16

Liseberg och Jultorp ranch

ÅÅÅÅH vilken underbar helg jag haft!!!!

Igår var det Liseberg som gällde med tågfolk från Veolia :D  Hur kul som helst! Jag är fortfarande helt glad av det!!!!
Jag vågade åka Atmosfear och är nöjd över det men jösses vad det sög i magen och var läskigt! Kanonen är favoriten och Balder är inte så tokig heller :D  Vi hade jätteroligt! :D

Idag åkte Jag, Lisa, Annelie, Magnus och Janne till Jultorps ranch utanför Herrjunga. Mötte upp Frida, Marcus och Patrik där. Kollade på cowboys och riktig westernridning. Fick även se när de red in två hästar på 1,5 timme! Hur häftigt som helst. Gillade deras filosofi om hur man ska hantera och träna hästar väldigt mycket! skulle vilja åka dit och rida och testa lite sen någon gång! 

Vackert! :D


Min lediga helg har varit fantastisk med kalasbra upplevelser och underbara vänner!!! :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: