EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-06-04
21:54:05

Helg på Smögen

Jag har haft en underbar helg på Smögen! Superbra dykning och massor med älskvärt folk! Jag trivs alldeles för bra där! Smögen <3
Smaskens med räkor på kvällskvisten :D
Sötbiten Tozzie!
Freddan hade lite Japanskt vin hemma, väldigt sött och gott :D

Favoritplats!!!!  Vädret har varit så bra hela helgen också!
På söndagen gjorde jag mitt 100 dyk!!!!!!!!
Då åt vi tårta :) 



Avslutade min söndag med att först ta en långsam promenad på bryggan och sitta på en bänk i solen, gick sedan upp på utkiksplatsen för att se fiskebåtarna gå ut...  då var jag lycklig. När Freddan kom hem gick vi och åt på Surfs Inn som precis öppnat. 






Smögen är det bästa stället jag vet och jag längtar dit jämt! Vill flytta dit och det om inte allt för lång tid! 



Åkte från Smögen på måndag eftermiddag med ett stycke sorg i kroppen, älskar det Smögen alldeles för mycket! Åkte med Pelle och Lena då de skulle springa Blodomloppet, jag bestämde mig för att efteranmäla mig så jag sprang också. Det blev 5 km. Det var kul!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: