EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-06-29
19:37:06

Sömn behövdes tydligen...

Man skulle kunna tro att jag behövde lite sömn föregående natt..  först somnade jag i solen på uteplatsen och blev väckt efter en halvtimme av att telefonen ringde, Maria ville shoppa på rean men det hade jag gjort med min kollega Emelie hela dagen och eftersom jag hade haft jour på morgonen mellan 5 och 9 så var jag lite matt. Jag gick in till soffan för att kolla på tv men somnade även där, väcktes av att syrran smsade att jag skulle ringa, hon vill att jag skulle skicka lite papper till henne som jag har... sen somnade jag igen och kvart i åtta vaknade jag och beslutade att jag nog skulle lägga mig i sängen i stället.

Sen sov jag! väcktes vid kl elva av ett sms med bröllopsinfo, svarade på det och somnade. Väcktes vid kl 3 av ett till sms och sen somnade jag som en sten igen och sov till halv tolv. Som sagt, tror jag sovit dåligt tidigare nätter...

Så idag har jag inte varit snabb, lite seg fortfarande men hoppas på att kunna sova denna natt också även om jag sovit så mycket som jag gjort senaste dygnet. 

Ser fram mot bröllopet i morgon! Ska blir kul och spännande, får ladda med näsdukar för jag tror ju inte att mitt öga kommer vara torrt så blödig som jag är! Ska åka med Ioan och hans tjej härifrån och hoppas för all del att rummet jag ska hyra på  Ugglarps caming inte varit uthyrt i natt för då finns chansen att jag kan checka in redan innan vigseln, annars måste jag på något vis ta mig dit efter kyrkan och innan festen... suck, varför ska det vara så krångligt?!

Har med mig kameran till bröllopet, även om den inte är så bra kameran så tar den bättre bilder än mobilen. Hoppas jag kommer ihåg att knäppa bara :D  åter på söndag!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: