EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-06-07
22:39:55

Lite muntrare

Jag blev någolunda botad från bitterheten igår då jag lyckades byta bort mitt pass och åka med Lisa och Daniel på dykutflykt. Blev en sväng förbi Smögen <3 för en räkmacka och luftfyllning på centret, glass också såklart. 


Lisa, Daniel och räkmackan på Göstas :D


(Hade jag jobbat gårdagen hade det blivit obra! var ju på gränsen till otrevlig mot någon resenär i tisdags så var så snällt att Emelie vill jobba i stället för rmig)

Vi var ute på centret ett bra tag eftersom Putte och Helen skulle sluta jobba. Trots att det bara gått en dag utan Smögen var jag så lycklig! Behövde det. Vi åkte sedan till Alsbäck och gjorde ett riktigt bra dyk! 

Mycket nöjd med dagen och det kändes mycket bättre efter att ha fått vara på Smögen ännu en gång och umgås med fina vänner.  Känner mig muntrare men inte 100%  måste försöka lösa detta!

Nu i kväll besökte jag Annelie och vi gjorde Rabarberpaj med blåbär och hallon... haha, faktiskt en god kombo! Lisa och Daniel kom upp också, Janne är på Smögen och kör båt så han fick endast frestas :)  


Annelies balkong (även kallad GT-balkongen) är den bästa!  ett glas vin i solen medan pajen gräddas :D

I morgon är jag ledig och ska ha Ville som sällskap, ska bli kul! :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: