EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-07-06
19:50:19

Martha

Tänk vad lycklig jag blev idag när jag trampade uppför Götaälvbron och signalerna börjar blinka och klockan plingar :D  JIPPIII  BROÖPPNING!!!

Jag har ju alltid oturen att komma precis efter, när de håller på att stänga, men idag lyckades jag tajma precis :D  Det var lilla Martha som skulle förbi (75 m x 12m) :D   destination Kragerö i Norge :D  Så fin ju!  Kände inte igen flaggan men det står Domenica och det vet jag inte riktigt vad det är någonstans. Den har tydligen haft svensk flagg också, då hette den Windena. Spännande!

 
Man såg antennerna sticka upp ovanför vägbanan när den körde under bron :D hur coolt som helst! 

Jag blev glad och det gjorde inget att det började regna på mig på min färd hemåt :D  Sen kollade jag på sista minutrarna av Howl's moving castle som jag började kolla på för några dagar sen, kan inte förstå hur en tecknad figur kan vara så snygg!!! ojojoj, japanska tecknade filmer är bra, Totoro är kanon också ju!  Sen skulle jag kolla på Torkel i knipa men somnade efter 10 minuter och när jag vaknade var den slut :(   får titta på den en annan dag, den är ju så rolig! :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: