EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-07-08
15:28:06

Dykning lördag 7/7-12

I går blev det heldag med lite dykning i Guillmarn. Vi var till Skår och sedan till Ormestad. Kul med Ormestad! där var det längesen jag var, Amelie och jag brukar undvika den platsen då man måste betala till en gubbe för att han ska öppna bommen och det är inte alltid han är hemma. Sen så är det ganska långt ytsim. 

Jag åkte med Erika upp och där mötte vi Lisa, Daniel, Magnus, Angelica, Janne och Patrik. Alla dök första dyket men det andra dyket droppade Janne och Erika av och Frida tillkom, Janne hade sällskap av Marcus på land, Fridas sambo som inte dyker (än).

Jag dök första med Erika och andra med Patrik. Ormestad är häftigt så det är bara vägg och man inte ser någon botten, alldeles mörkt och det är mycket överhäng och massa växtlighet att kolla på.

Lite bilder följer här på dykarna från andra dyket. 
 
 
Mycket bra lördag som avslutades med grillning på Arbogagatan. Det blev en trevlig kväll/natt som varade till kvart i fem på morgonen, det var då jag trillade i min säng somnade som en sten. Idag, söndag är Elinor en väldigt stenad Elinor

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: