EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-01-23
21:13:47

Dagarna går...

En helt vanlig dag i Packen har det varit idag. Jag tycker det känns som att dagarna bara flyger iväg. Inte långt kvar tills denna månad är till ända. En tolftedel av året har snart gått.

Jag jobbade hela helgen också, det var fullt ös. På lördagkvällen efter jobbet trippade jag till Magnus och käkade efterrrätt och drack vin, fick en GT också vilket behövdes efter den långa dagen. Lisa, Daniel, Annelie och Janne var också där och vi spelade Buzz, superroligt ju!!! Det blev några drag på Guitar Hero också, jodå, GH-fingrarna finns kvar! ojojoj :D  sen tog ju Magnus fram Champangen också och det är ju inte så tokigt. 

I dag efter hemkomst satte jag igång Polarexpressen, en av favoritfilmerna, hög mysfaktor! Jag har köpt två fotöljer också, IKEA Poäng heter de, klickade hem dem från Blocket, fint skick, olika färger men gav 400:- för den ena och då var det fotpall med också och den andra 50:- så jag är nöjd! Nu är jag på jakt efter en soffa också! sen känner jag mig ganska klar för tillfället.

Akvarium ska införskaffas också har jag tänkt, men det får komma när det kommer :)

I morgon blir det tågåk, slutar dock tidigt så vet inte vad jag ska hitta på under dagen faktiskt, får se hur det blir :D

peace out


Kommentar:
2012-01-24 @ 10:15:45
#1: Emma

Det är klart vi ska fira matilda ;) därför vi åker dit! Plus att träffa Daniel såklart :) hihi! Kommer bli kul :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: