EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-02-02
23:10:40

Konst och akvarie

Den lediga dagen har tillbringats med syster Frida. Vi åkte in till stan och shopppade lite :) sen gick vi på Jan Lööf-utställningen som är på Konstmuseét.  Vi begav oss efter det till Världskultur museét vid Korsvägen och där väntade min överraskning... nämligen faster Inger. Hon smsade mig igår om att hon var i stan på möte och att hon hade eftermiddagen fri innan hemresan mot Stockholm skulle ta vid. Frida blev väldigt överraskad och det var kul! Det var superfint att träffa bästa Inger igen och hoppas såklart det bli snart igen :D 

Här är figurerna som användes vid inspelningarna av Skrotnisse och hans vänner vill minnas att jag tyckte de var lite läskiga när jag var liten och det gick på tv.

När de båda bästa människorna åkt hem så mötte jag upp Magnus och vi åkte till Hornbach och fixade akvarie-grejor. Inga fiskar i dag dock då det ska stå och filtreras lite. Janne kom också så de hjälpte mig med allt. Så nu står det och pumpar runt allt vatten, lite dålig sikt än så länge men kommer såklart bli bättre :D

Fiskar kommer också snart :D
Det är så roligt det här!!!!! :D :D :D

I morgon är jag ledig och då blir det mer akvariepyssel och kanske något annat rolgit påhitt :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: