EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-12-03
18:54:00

Så kanon med snö :D

JIPPIII   och så kom snön!  En överrasking må jag säga, hade väntat mig snö först på torsdag. Positiv överraskning! Dock så hade jag inte rätt skor på jobbet, har inga som passar direkt när jag ska vara ute på tågen så det blev att jag tog sommarskorna. Dock har jag haft långkallingar, knästrumpor och benvärmare på mig så det är endast fötterna jag frusit om. Tur jag kängorna sen att byta till efter jobbet. Tror att mina gamla kängor kaske passar till uniformen så får ha dem till en början :)  Tur jag har byxor och slipper kjolen när det är så kallt :)

Alldeles för tunna skor!!! Kallt!
snö i Båstad :D 
En lätt frusen Elinor men en väldigt glad Elinor :D

Det ända som varit dåligt idag var att jag tappade en kaffetermos på foten när jag skulle ta loss den från vagnen vid dagens start.  Den träffade mitt uppepå foten. Eftersom jag bara hade fjollskorna och tunna strumpor på mig gjorde det djävulskt ont! Jag svor en lång harang. Inte ok! Har ont fortfarande :(  men det är väl sånt man får ta...

Var hem till Maria en sväng efter jobbet och fikade och snackade i massor. Det var kul! Väl hemma kom tröttheten som ett brev på posten så ska lägga mig tidigt efter att jag käkat min sill-middag :D bästa middan man kan äta! 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: