EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-04-25
20:53:13

Jobb och gym




Jösses vad det sved att göra 15 reps i stället för 10 i varje set!!! Är i alla förberedd på träningsvärk i morgon så det ser jag som positivt. Minskade vikterna lite, så blir lite som att börja om från början men det känns bra. Cyklade till och från jobbet även idag och Göta Älvbron är en mördare för benen och flåset men tar mig över i alla fall även om det inte går med någon faslig fart :)   Hade lite otur med vädret när jag cyklade hem, det regnade lätt, dock var det varmt så blev väldigt svettig och ville helst cykla i linne men regnet hindrade mig från att ta av regnjackan. I morse cyklade jag dock i t-shirt för då sken solen.

På jobbet pysslade jag runt med allt möjligt, städade alla golv och golvbrunnar samt grovrengjorde ena kaffemaskinen (gjorde andra igår), frostade av en av frysarna också, hade velat hinna med en till men det tog längre tid än jag tänkt med den jag gjorde så får spara den till en annan dag.  Jag hade att göra hela tiden
vilket var skönt, blir så lätt rastlös, körde Soundtracket till Top Gun på repeat så då hålls ju energin på topp hela tiden, känner man att det ändå tryter tar man en kopp kaffe så är saken biff :D :D :D

Nu lite inspiration från Bygglov, ser fram mot morgondagen :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: