EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2012-04-29
22:19:54

Glader

Kanondag på jobbet idag. Det enda som var lite kasst det var att det regnade i Grevie när vi skulle stå där i en timme för att invänta tid att köra norrut igen, så fick sitta inne i tåget hela tiden. Dock blev man genast uppmuntrad i Halmstad där bästa lokis Josef tog över :D  tycker han kan köra alla mina tåg minsann, skulle vara så mycket roligare då. 

Det har inte varit så mycket folk på tåget idag heller, inte några konstiga människor heller så allt har mest flutit på i maklig takt. Hade bra tågvärdar också, de får man inte glömma, så jag ska inte klaga :D

I morgon är det packjobb som gäller, även tisdag så jag hoppas det regnar så jag slipper gå miste om solsken :D är så dyksugen också, har läst nu både lördag och söndag om kompisar som blöter ner sig och jag blir så avis. Håller tummarna för att fredag har bra väder så Amelie och jag kan dra en sväng till Gullmarn efter att ajg slutat jobba kl 11 :D hoppas, hoppas, hoppas!!!

SUPERWOMAN!!!!


'
peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: