EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-09-13
22:02:19

Fisk och blåsigt

Jag fick världens bästa idé idag!!! Jag ska åka till Norge och rensa fisk! :D :D :D jag blev överlycklig när idén bara kom flygande in i mitt huvud :D  Ska sätta mig och kolla upp saken lite närmare nu tänkte jag. Diskuterade det med en tågvärd också eftersom det visade sig att han hade varit iväg och gjort det tidigare. Så nu har jag en plats som jag ska kolla upp och sedan får man väl kolla vidare på massa ställen :D JIPPIII tydligen svårt att få jobb men jag ska ändå kolla upp det :D

Jobbdag idag var bra, fick dock stå i mitten alla vändor då mina bromsar i princip inte exicterade! Men men, ja det är väl sånt man får ta, inga klagomål och då är man nöjd :D 

I morgon är det endast övernattning som gäller och jag har det med bästa Sanna så det ska bli kul att se henne igen :D :D :D
Det blåser som sjutton också! JÖSSES vilka vågor det var i Ängelholm och Varberg! Sedan så pratade jag med Kapten Janne på Smögen också och där blåste det ännu mer, de fick ställa in utfärder på eftermiddagen, ojojoj... fast jag gillar havet när det lever loppan :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: