EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-10-04
20:20:23

Ville, lyx och dyklampa

Igår var jag vakt åt Ville von-bus-valpen... vi gick en riktigt lång promenad och sedan sov han som en stock. Amelie kom hem tidigare så vi åkte och köpte godis och kollade på Bodyguard...drack te och diskuterade saker... det var en bra eftermiddag...

...fick skjuts till Hj.Branting och tog vagnen därifrån till Centralen, övernattning i Hbg gällde... fick detta exklusiva rum :D Elinor blev lite glad. Det var verkligen ett jättefint rum! Med kristallkrona också! :D
Blir alltid lite förvånad när det är dubbelrum, men jag klagar inte, ibland får man ha det lite lyxigt :)  låg och läste i min spännande bok Hypnotisören av Lars Kepler till klockan var 00.50 för då började reprisen av SOS Västkust som hade säsongspremiär igår. De var med räddningstjänst och polis från Kungshamn och Sjöräddningen på Smögen. Läste i boken i reklampauserna. Blev alltså inte många timmar sömn men det gör inget.


Oj! vilken sötbit jag hittade här :D nöjd med rummet är hon den där fina flickan på bilden :)

Nöjd är hon också över lampan som kom levererad hem till dörren idag :) I helgen ska den testas :) 


Hoppas på en bra dag i morgon, en glad dag!

peace out
Kommentar:
2011-10-05 @ 18:26:57
#1: fraidich

ja gillar också den sista mäst:):) men tyckewr om de andra lika mycket också:D:D lina tyckte det var så roligt att hon vill göra så fler gånger fast med andra hästar:D:D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: