EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-10-08
10:41:46

Tatuering och fotbollsmatch

Vi tar väl allt från början... i torsdags hade jag bara övernattning så när jag kom till Göteborg på morgonen så var det i princip bara hem till sängen för en middagslur. Dock började de borra och sätta in säkerhetsdörrar på någon av de andra våningarna så hela lägenheten vibrerade och det bara dånade i öronen. Konstigt nog vaknade jg två timmar senare av att alarmet ringde så jag somnade visst ändå...

När jag vaknade var jag sällskapssjuk så jag ringde Lisa och bjöd in mig att baka pizza. Hon skulle gå på fotboll på kvällen också och jag har aldrig i hela mitt liv varit på en fotbollsmatch så det vore ju kul. Jag åkte dit vi gjorde den supergodaste pizza jag någonsin ätit! Sedan begav vi oss mot Vallhalla Idrottsplats för att se Göteborg FC spela mot Osijek (Kroatien)... det var UEFA Women's Champions League. Och Sverige vann med 7-0 :D det var faktiskt roligt att gå på fotboll :) kan nog tänka mig att göra det fler gånger trots att jag inte kan några regler eller är helt ointresserad av sport egentligen :P  nu återstår väl en hockeymatch också, för någon sån har jag inte heller varit på :P




Så kommer vi till gårdagen (fredag) och då var det jobb 5.25-10-40 först som gällde och efter det så promenerade jag till A Laidback Tattoo och Peter började rita och fixa... 6 timmar senare hade jag mina fina liljor på överarmen :D

Blev inte så bra bilder med mobilen men det får duga så länge... kommer någon fler när den läkt ordentligt...

Jag är supernöjd. En lilja för Mamma och en lilja för Pappa, det är tanken bakom det hela... mina föräldrar är de bästa och jag saknar dem! <3
peace out


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: