EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-11-06
14:34:38

Inget tågåk

Blev inget tågåk idag. Hade ju jouren men slapp åka ut, Jag och Emelie pysslade i köket och söndagar är bra för då är allt så lugnt, bara varannan timme som det åker ut någon på tåg. Vi fixade och donade i maklig takt, Emelie hade redan hunnit med massa innan jag kom så det var inte allt för mycket som skulle göras, endast ciabatta, sallader och frukostfrallor.

Åkte med en buss hem som tog väldigt lång tid, kollade inte upp det innan utan såg bara att det stod Frölunda torg på den så jag klev på. Tror det tog lite mer än en halvtimme att åka. Dock var det inget nergativt med det för den tog en sväng genom Nya varvet,  Långedrag och Tångudden, så jag fick se lite fartyg, dock på ganska långt avstånd men det är de osm ligger stilla så jag har sett dem innan :)  

Väl hemma blev det hårfärgning och lite flytt-pyssel :) råkade leka med saxen igår igen så nu är håret ytterligare lite kortare :) (hoppsan)

Ska snart in mot stan igen då jag ska på middag hos Janne och Annelie :)  blir fina fisken det :D
(Det där med träning låtsas jag att jag glömt bort)

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: