EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-11-17
19:26:50

Breaking Dawn

I går var jag med Anna på senaste Twiligt-filmen :D den var riktigt bra, faktiskt den bästa av dem fyra som kommit. Nu väntar vi med spänning på sista delen av fjärde boken :D tänk att de ska dra på det så länge som ett år!
Jobbade i morse och det var väldigt lugnt på tåget. Jag och lokförare Danne tycker det är tråkigt att min syster inte är hemma så man kan tuta på henne när man åker förbi :(  På sista vändan mot Göteborg hade jag Claes Malmberg med på tåget :D han var trevlig att prata med, hans vänner/kollegor också som var med och oj vad de handlade :D 

I morgon följer jag rälsen mot hemhem. Åh, vad jag längtat!!!!! Inte många timmar kvar tills jag får krama mamma och pappa igen :D 

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: