EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-05-02
23:55:47

Scones med jordgubbar

Smaskens kan man ju säga! :D supergott med scones! :D Pålägg: grädde och färska jordgubbar

Har haft föreläsningar hela dagen i dag, sedan tränat lite. Jag är ganska så trött känner jag, känner mig lite sliten. Känns hela tiden som att jag glömt något och jag känner mig lite förvirrad. Men det var skönt att träna och tänka på något annat en timme, vi tränade Body Balance. Det är typ yoga, gött!
När Amelie och jag var ute och gick med Ville en dag förut så hittade han en Mcdonalds mugg som det varit cola i och den gillade han, han bar runt på den jättelänge innnan han lämnade den för en smaskig pinne. Dagen efter fick jag detta mms av Amelie, yttligare en mugg alltså...det stog: "man kan ju bli beroende av cola" Han är så söt! :)

I morgon har jag tänkt plugga hela dagen. Ska försöka bli klar med en uppgift till seminariet på torsdag, tänker så jag har det gjort och slipper stressa med det. Ska träna också :)

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: