EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-05-10
23:31:41

Bilder från söndagen 8 maj

Här kommer lite bilder från söndagens dykning i Gullmarn. Som jag sa tidigare så var det rikgit bra dyk!
(en logg på dem kommer senare)

Det är Daniel som tagit de flesta bilderna med Magnus kamera.
Jag är en glad dykare jag! :D
Jag är också en stark dykare!     ;) haha
Dykgänget! :D Jag, Magnus och Lisa  
Lisa i vattnet
Ikliv av Lisa när vi är i Ormestad
Magnus, Lisa och Jag innan vi hoppar i vattnet i Ormestad
Färdigdykta :D det var riktigt bra dyk!
Där ute på udden till vänster gick vi ner, det är vägg i princip rakt ner till 80 meters djup. Det var cool att inte ha någon botten under sig, fast lite läskigt också när det bara var alldeles svart under.
Glada dykare. Magnus, Jag och Lisa
Här sitter vi och fikar innan vi ska göra första dyket. Det är vid Släggö i Lysekil. Det var många dykare där.
Dykning är fantastiskt!

peace out
Kommentar:
2011-05-11 @ 15:07:33
#1: Magnus

Jippi, var ju jätte roligt att dyka!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: