EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-03-15
22:21:23

Zumba, plugg och te

Vaknade pigg i morse, innan alarmet ringde dessutom :D det gillas. Lyxade till det med en morgonpromenad på 25 minuter i solskenet, det var inte helt fel, blev då också att jag fick en Metro att läsa till frukosten. Jag tycker det är så skönt när man känner att man verkligen har tid till att äta frukost och inte stressa, utan bara kan njuta. Frukost är bästa måltiden på dygnet :D

Kom till skolan en halvtimme innan vi bestämt att träffas i gruppen och satt och filosoferade med kalasig musik i öronen. Sedan satt vi några timmar med rapporten och vi blev också klara. Känns väldigt bra! Nu är det bara den muntliga redovisningen kvar på fredag men den tror jag kommer gå bra, känner att jag har tid att förbereda mig. Gillar inte att stå inför grupper och prata men ju mer förberedd man är desto bättre brukar det gå, så jag ska öva :D

Har träna lite Zumba med Amelie i kväll också och sedan har det varit plugg och te-drickande för hela slanten, en hel del skönsång har det blivit också :D och en hel del facebook :D så kan det gå... och oj vad kissnödig man blir av för mycket te :P ojojoj

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: