EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-03-10
23:50:19

Egengjord pizza

Känns roligt när man börjar känna igen de civilklädda biljettkontrollanterna på spårvagen och bussen ;) haha

De kom nu i kväll på bussen och det var samma kontrollanter som var i lördagskväll när jag åkte hem :P haha lite busigt att ta fram kortet redan innan de börjat med kontrollen :P haha


Vår ena hembakade pizza :D supergod blev den! :D


Här är smörgåstårtan vi gjorde förra veckan till min och Lisas födelsedagskalas :D en haj-smörgåstårta :D

Min dag har varit fin :) pluggat en del på "Endokrin respons på fysisk aktivitet" alltså hur olika homoner beter sig när man är fysiskt aktiv :) gick bra tycker jag :) han dock inte riktigt färdigt innan skolan men ganska långt kom jag :) ska göra mer i morgon också :) plus att jag ska skriva mer på projektrapporten :) tänkte att jag ska sätta mig i skolan och göra det :)

Var en sväng till skolan också för vi hade grupphandledning för projektet och sedan tog jag vagnen upp till Annelie. Där var också Lisa och vi gjrode pizza :D jag mest tryckte ut deg på en plåt och la på grejerna på den ena pizzan, det var min insatts det ;) hmmm, det ska åtgärdas inom en snar framtid :P typ nästa vecka! Vi löste i alla fall lite mord med CSI och något mer jag inte minns namnet på och tjötade massor och skålade med ett riktigt gott vin jag inte minns namnet på (som vanligt), så jag har haft en superlativ kväll!! :D

Janne kom till Sverige idag också vilket gillas! ska bli superlativt att träffa bästa farbror Janne igen :D faktiskt saknat honom lite :) får väl se när det blir att man kan träffa honom men inom en snar framtid hoppas jag i alla fall :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: