EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-03-09
15:33:48

Produktiv dag

Tre dagar i rad har jag gått upp ur sängen innan klockan 8. Jag är väldigt nöjd med mig själv över den insatsen. Idag gjorde jag det trots att jag egentligen inte behövde. Åkte till skolan för att plugga lite, var där strax innan halv tio och har hunnit genomföra endel skolarbete :D skrev på metoden i rapporten till projektet och känner mig nöjd med den, får rådfråga de andra vad de tycker också.

Har också skrivit på mitt personliga förändringsarbete som också ingår i denna kurs. Är nästan klar med den... men med tanke på att det är en och en halv vecka kvar av det så kan jag inte skriva färdigt riktigt än men jag är på god väg. Det jag ska förändra är att få lite mer rutin i träningen, har varit slarvig en period så nu tar vi tag i det igen :) kom fram till att 2 gruppträningspass i veckan var lagom, inte för mycket och inte för lite, dock gör det ju inget om jag råkar träna mer :P

Det blir nog ett träningspass senare idag också, får se vad kära Amelie säger. Kanske att jag tar gymmet om hon inte vill träna. Jag har grejerna med mig hit till skolan så känns ju dumt att åka hem, bara släpa runt på dem i onödan liksom ;) får se hur det blir :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: