EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-03-05
09:49:51

Äntligen ett leende

Strålande sol som sticker den morgontrötta Elinor i ögonen... fast jag gillar att ha morgonsol då det gör det lite lättare att välta sig ur sängen. Somnade inte allt för sent igår kväll, blev dock väck 03.55 av telefonen, inte så onykter denna gång och det pratades i nästan en timme... då blev jag lite pigg, eller väldigt vaken kanske man ska säga så det dröjde lite innan jag somnade... men nu är jag vaken och har otroligt och skönt nog ett leende på läpparna :) det var ett tag sedan... skönt att det hittat tillbaka till in mun :D

Ska jobba idag :D lite synd att man jobbar en sån här fin dag. Det är ju perfekt kolla-på-fartyg-i-hamnen-dag idag, men får väl ta det en annan dag helt enkelt :) har ett ganska lugnt jobbpass idag så det ska bli skönt... åker bara till Båstad fram och tillbaka två gånger varav sista svängen upp mot Göteborg är fri, dvs. jag åker pass. och jobbar inte, jag är bara behjälplig om det behövs för den som serverar då :)  slutar 20.50 vilket jag tycker är en lagom tid :)

Jag glömde också berätta att igår testade jag äta fiskbullar. Det var första och sista gången! Jag har alltid fått höra att det är så äckligt av de flesta jag känner så jag har aldrig ens tänkt på att testa. Hemma åt vi ju aldrig det men fick inpräntat att man alltid ska smaka innan man säger något är äckligt. Så är det som så att en i min projektgrupp i skolan har haft fiskbullar i hummersås i lunchlådan två gånger denna vecka och hon tycker det är jättegott. Jag blev ju såklart nyfiken så jag köpte just det på mitt MAXI-äventyr igår. Kokade potatis och värmde fiskbullarna i micron... jag åt... det var inte alls gott! usch!

FISKBULLAR = BLÄ!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: