EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-06-01
19:12:31

Pluggdag och Ville

I dag är det första dagen på ny månad igen, tiden bara flyger iväg känns det som. Redan Juni.
Idag har jag påbörjat mitt fysiologipluggande. Det rullar på i maklig takt. Dock fastnade jag väldigt länge på en av tentafrågorna och kan inte för mitt liv begripa vad karln menar att man ska skriva, luddiga gamla karl! Jaja, har i alla fall sammanfattat de två kapitlen som handlar om cellen. Det känns bra, har förstått ytterligare lite idag. Ska repetera det och se till så jag kan det ordentligt. 

Har också kommit mig till rätta hos Amelie. De åkte vid kl 15 idag så nu är det jag som tar hand om Ville tills på måndag. Det ska bli kul. Han sover mest så han stör inte plugget direkt, möjligtvis när han sätter igång att snarka, men jag vänjer mig väl :P

Ville med sin bäver i soffan. Han sover mest hela tiden :P

Lisa och Daniel kommer på besök i kväll och fikar lite, det blir fint. Är så sällskapssjuk så det var kalas att Lisa ringde och bjöd in dem :)

Pluggandet fortsätter en stund till...
peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: