EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-06-11
22:00:51

Lugn jobbdag

Ännu en dag har gått och jag känner mig lite trött i kroppen igen. Jag har dock haft en soft jobbdag med hälften jobb och hälften passåkande. Pass till Båstad, jobba tillbaka till Göteborg. En timmen rast. Jobba ner till Båstad, pass tillbaka till Göteborg. På sista pass-åket var George passåkare och Axel jobbade, det är så på lördagarna, vi är tre stycken som kommer in kl 20.17. Det var trevligt med sällskap, George är rolig :D

I morgon ska jag först åka en vända till Ängelholm och sedan har jag övernattning i Helsingborg igen :D Jag har lyckats ta till mig två till extrapass också nu nästa vecka och veckan efter. Känns bra. Jag vill jobba mycket!

Jag känner att jag inte släppt skolan än och massor av funderingar snurrar. Jag känner mig inte riktigt stabil, men jag tror att jag får jämvikt snart.. bara tillfälligt! Jag tror jag vill lite för mycket.
peace out


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: