EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-06-02
21:09:36

Jag och min bok

Ännu en dag med min kära Fysiologibok. I dag har jag gått igenom cirkulationen och salt- och vattenbalans, det sistnämnda handlar till stor del om hur njurarna fungerar. Väldigt intressant allt men mycket information att ta in. Jag känner mig i alla fall färdigt med det jag skrivit ner och sammanfattningen för de två kapitlen känns bra så jag ska skriva ut och repetera lite.
Jag och min bok :)
Igår hade jag besök av Lisa, Daniel och Magnus :) det var fint med sällskap, de hade med sig muffins och jag bjöd på kaffe :) jag är så sällskapsjuk!
I morgon fortsätter pluggandet, då blir det Respiration, alltså andningssystemet. Vet dock inte hur stor den delen är så kanske jag tar någon mer del, då får det i så fall bli endokrinologi, hormoner med andra ord :) blir nog en bra dag i morgon med.
peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: